- Szczegóły
- Odsłony: 480
Życzymy wszystkim Uczniom udanych, radosnych i bezpiecznych FERII ZIMOWYCH.
Niech zimowy wypoczynek dostarczy Wam niezapomnianych wrażeń i ciekawych przeżyć.
Odpoczywajcie po trudach półrocznej pracy, by powrócić po feriach z nową energią do pracy w drugim semestrze.
Życzymy Wszystkim szczęśliwych i bezpiecznych ferii zimowych!
- Szczegóły
- Odsłony: 399
Trwają zapisy na _Koduj z Gigantami – "RETROPROGRAMOWANIE"_ – największą akcję edukacyjną bezpłatnych warsztatów
programistycznych dla dzieci i młodzieży w Polsce!
Wydarzenie wspierają MEN, GovTech, Janusz Cieszyński Sekretarz Stanu w KPRM ds. Cyfryzacji, NASK i ORE, Prezydent Miasta Rzeszowa - Pan Konrad Fijołek oraz włodarze miast. Wraz z naszymi patronami honorowymi serdecznie zapraszamy uczniów do udziału w akcji.
12. edycja _Koduj z Gigantami „RETROPROGRAMOWANIE”_ to cykl ogólnopolskich, bezpłatnych warsztatów z programowania dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, prowadzony przez najlepszych trenerów.
Warsztaty odbędą się stacjonarnie: 5.02 oraz 11.02 przy ul. Kilińskiego 2. oraz online w terminie od 4 do 26 lutego. Tym razem tematem przewodnim będzie „RETROPROGRAMOWANIE”,
Dzięki wykorzystaniu wielu nowoczesnych środowisk programowania spróbujemy połączyć ze sobą świat dzieci i świat rodziców.
Warsztaty umożliwiają poznanie podstaw programowania w środowiskach takich jak:
Klasy 1-3 szkoły podstawowej: Scratch, Minecraft
Klasy 4-6 szkoły podstawowej: Scratch, App Inventor, HTML
Klasy 7-8 szkoły podstawowej oraz szkoły ponadpodstawowe: C#, Python, C++
Aby wziąć udział w zajęciach, wystarczy indywidualnie zarejestrować się na stronie: www.kodujzgigantami.pl
- Szczegóły
- Odsłony: 335
Organizatorem konkursu była Szkoła Podstawowa nr 23 w Rzeszowie.
Wśród nagrodzonych znalazła się nasza uczennica MARTYNA KIEŁBASA Z KL. 3A, która zdobyła wyróżnienie.
Brawo Martynka!!!
- Szczegóły
- Odsłony: 338
Wyglądający na niepozorna zabawkę Cozmo, to tak naprawdę zaawansowany robot wyposażony w sztuczną inteligencję. Złożony jest z około 300 części i posiada aż cztery silniki pracujące na ponad 50 biegach, umożliwiające poruszanie się.
Ekran LCD wyświetla aktualny „nastrój”, a kamera monitoruje otoczenie robota.
Taka "zabawka" sprytnie przemyca do szkoły elementy programowania, o czym mogli się przekonać uczniowie klasy 2a.
Strona 100 z 270