„Koduj z Gigantami” to bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci i młodzieży, organizowane przez Gigantów Programowania w ramach ogólnopolskiej, społecznej akcji edukacyjnej. Motywem przewodnim warsztatów będą szyfry i zagadki.
Celem „Koduj z Gigantami” jest popularyzacja nauki programowania wśród uczniów szkół podstawowych i średnich, a honorowy patronat nad wydarzeniem objęli Ośrodek Rozwoju Edukacji, NASK oraz Prezydenci Miast.
Warsztaty odbędą się stacjonarnie, w naszej placówce w Rzeszowie 12, 13 i 19 lutego 2022 r. przy ul. Kolejowej 1 oraz online, technologii wirtualnych klas od 5 do 27 lutego 2022 r.
Dla Uczniów z Rzeszowa i sąsiednich miejscowości przygotowaliśmy:
klasy 1-3: programowanie w Scratch oraz Minecraft Education Edition
klasy 4-6: programowanie w Scratch oraz tworzenie aplikacji mobilnych w AppInventor
klasy 7-8: wstęp do programowania w C#
szkoła średnia: wstęp do programowania w C#
Bezpłatna rejestracja już trwa na stronie www.kodujzgigantami.pl 

Zachęcamy wszystkich uczniów klas I-VIII do aktywnego uczestnictwa we współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online oraz do udziału w Szkolnym Konkursie Informatycznym "Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!".
Konkurs podzielony jest na 3 kategorie wiekowe:
Klasy I - III - świetlica - Plakat „Bezpiecznie w sieci” (rysunek, praca malarska, kolaż, wycinanka, wydzieranka).
Klasy IV - VI - Komiks zawierający hasło „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!” w formie prezentacji.
Klasy VII – VIII - Film promujący bezpieczne zachowania w sieci oraz wskazujący zagrożenia.
Prace powinny zostać przesłane do dnia 28.02.2022 r. w formacie pliku  (w temacie wiadomości należy wpisać nazwę konkursu) na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
Serdecznie zapraszamy uczniów do udziału w konkursie. Życzymy ciekawych pomysłów
REGULAMIN KONKURSU KLAS IV - VI - POBIERZ
REGULAMIN KONKURSU KLAS VII - VIII - POBIERZ

Czekaliśmy, czekaliśmy, aż wreszcie w ubiegłym tygodniu była idealna pogoda na budowanie bałwanów, zawody saneczkowe i inne zabawy. Przed nami jeszcze odłożona w czasie wyprawa na górkę, trzeba tylko odczarować pogodę.

zabawy_na_sniegu_2a
zabawy_na_sniegu_2a_02
zabawy_na_sniegu_2a_03
zabawy_na_sniegu_2a_04
zabawy_na_sniegu_2a_05
zabawy_na_sniegu_2a_06
zabawy_na_sniegu_2a_08
zabawy_na_sniegu_2a_09
zabawy_na_sniegu_2a_10
zabawy_na_sniegu_2a_11
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

21 października 2021 r. uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Ogólnopolskim Konkursie "Orzeł Informatyczny" online.
Uczestnicy wykazali się dużą wiedzą, uzyskując wysokie wyniki. Z tego powodu pragniemy złożyć gratulacje i podziękowania wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w konkursie, wykazując szczególne zainteresowanie przedmiotem, zaangażowanie w naukę i ambicję!
Mamy zaszczyt poinformować, że wśród laureatów znaleźli się uczniowie z naszej szkoły!
Laureatami zostali:
Bartosz Rydel, kl. 8d - 10. miejsce w kraju
Iwo Joachimowicz, kl. 7c - 18. miejsce w kraju
Bartosz Czarnik, kl. 8b - 19. miejsce w kraju
Miłosz Ślączka, kl. 6b - 21. miejsce w kraju
Szczegółowe wyniki wszystkich uczestników konkursu w załączniku - POBIERZ

28 stycznia przypadał Międzynarodowy Dzień Klocków LEGO, z tej okazji na zajęciach rozwijających kreatywność klasa 2a oglądała film przedstawiający historię powstania firmy LEGO - producenta najbardziej znanych na świecie klocków LEGO. A potem było już tylko badanie, doświadczanie i wyrażanie własnego świata bez ograniczeń. Niektórzy nawet po przyjściu do domu nadal tworzyli wspaniałe budowle.