- Szczegóły
- Odsłony: 713
Wszyscy wiemy, że karnawał to wesoły czas zimowych zabaw, maskarad, koncertów i kultywowanie tradycji tłustego czwartku.
Klasa 1a własnoręcznie przygotowała piękne maski karnawałowe. Wybrała się do Filharmonii Podkarpackiej na koncert online „Tanecznym krokiem”, a w czwartek z apetytem zajadała się pysznymi pączkami.
Zapraszamy do obejrzenia naszej galerii.
- Szczegóły
- Odsłony: 793
Co to jest ciepło i skąd się je bierze? Jak produkuje się ciepło systemowe, które ogrzewa nasze mieszkania? Skąd biorą się zanieczyszczenia powietrza i smog? W jaki sposób możemy oszczędzać ciepło i chronić środowisko?
Odpowiedzi na te pytania poznają uczniowie klas pierwszych i drugich uczestnicząc w programach edukacyjnych Lekcje Ciepła i Przygody Kota Ciepłosława, które powstały w trosce o lepsze powietrze, a także zdrowie i komfort polskich rodzin.
Budowanie świadomości ekologicznej u najmłodszych to inwestycja w ich lepsze, zdrowsze jutro, dlatego bardzo nas cieszy zaangażowanie i aktywny udział naszych podopiecznych w tych programach.
Zapraszamy do obejrzenia filmiku - POBIERZ
- Szczegóły
- Odsłony: 803
Niezależnie od pory roku i trybu nauczania kodowanie to nasza pasja.
W bieżącym roku szkolnym klasa 2a kontynuuje udział w kolejnych edycjach Ogólnopolskiego Programu „Uczymy Dzieci Programować”. Nadrzędne cele programu to:
- świadome, merytoryczne i metodyczne wprowadzanie elementów programowania i robotyki do zajęć dydaktycznych,
- podniesienie kompetencji miękkich u dzieci takich jak: rozwijanie algorytmicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, kreatywności, umiejętności pracy w zespołach, szukania kompromisów, optymalnych rozwiązań,
- oswajanie dzieci z nowoczesnymi technologiami.
Dla nas jednak kodowanie to przede wszystkim wspaniała zabawa!
- Szczegóły
- Odsłony: 726
Uczniowie klas: 1b, 2a i 3a biorą udział w ekologicznym projekcie "Jestem świadomy- to się opłaca". Hasło projektu uświadamia uczniom:
jeśli dziś mam świadomość, że wpływam na bioróżnorodność to wiem, jak zapobiegać utracie tej bioróżnorodności.
jeśli dziś mam świadomość co się dzieje z moimi odpadami to mogę działać by było ich mniej.
jeśli dziś wiem, że sposób ogrzewania mojego domu wpływa na niską emisję to mogę szukać innych rozwiązań.
Poprzez tego typu zajęcia uczniowie dowiadują się, że dzięki tym działaniom dziś, jutro, za rok czy 10 lat zyska na tym środowisko, a my na życiu w czystym środowisku. Koordynatorem projektu jest Pani Agnieszka Bator.
- Szczegóły
- Odsłony: 864
26 lutego w bibliotece szkolnej odbędzie się konkurs recytatorski dla kl. 1-3. Każdego roku odbywa się on pod innym hasłem. Tematem tegorocznego konkursu jest wiosna. Uczestnicy sami wybierają wiersz, który będą prezentować przed komisją. Zapisy przyjmujemy do 19.02. Należy zgłosić imię i nazwisko wykonawcy oraz autora i tytuł wybranego wiersza. Kolejność wystąpień ustalona zostanie drogą losowania. Podczas recytacji komisja będzie oceniać: znajomość tekstu, prawidłową dykcje, intonację i ogólny wyraz artystyczny (rekwizyty, przebrania). Przewiduje się nagrody za zajęcie 1,2 i 3 miejsca. Najlepsze wystąpienia zostaną zaprezentowane na szkolnej stronie internetowej. Zapraszamy do udziału.
Organizatorki: Marta Adamczyk i Helena Trznadel-Góźdź.
Strona 224 z 291