Tym razem na szkolnym, pięknie zaśnieżonym boisku, dzielni chłopcy i dzielne dziewczyny z klas trzecich zdobywali cenne traperskie doświadczenia. Za pomocą rakiet śnieżnych, dzięki którym można poruszać się w głębokim, kopnym śniegu, penetrowali najbardziej niedostępne i tajemnicze zakątki okolic naszej szkoły. Niestety nie udało się napotkać żadnej łownej zwierzyny, nie licząc paru wróbli i złapanych przez uczniów „zająców” na śniegu.

zima_narty
zima_narty_02
zima_narty_03
zima_narty_04
zima_narty_05
zima_narty_06
zima_narty_07
zima_narty_08
zima_narty_09
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

 

Uczniowie klas trzecich rozpoczęli pracę przygotowując się do konkursu ortograficznego. Przez najbliższe trzy miesiące trzecioklasiści będą poznawać i wykazywać się znajomością pisowni wyrazów z trudnościami ortograficznymi. Rozstrzygnięcie rozgrywek nastąpi w maju. Poznamy wówczas Mistrza i Wicemistrza Ortografii.
Trzymamy kciuki. Wychowawcy klas III

konkurs_ortograficzny_1-3
konkurs_ortograficzny_1-3_02
konkurs_ortograficzny_1-3_03
Previous Next Play Pause
1 2 3

 

W myśl często powtarzanego porzekadła ; „Czego Jaś się nie nauczy, Jan nie będzie umiał”,  w naszej szkole realizowany jest projekt edukacyjny „OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI”. Jest to zadanie, którego celem jest  kształtowanie odpowiedniego podejścia do pieniędzy u dzieci już od najmłodszych  lat. Uczniowie klas trzecich, którzy są beneficjentami projektu, nabywają umiejętności gospodarowania środkami materialnymi, ustalania priorytetów przy ich wydawaniu i oszczędzaniu. Nabywają również wiedzę o finansowych aspektach niebezpiecznych zdarzeń. Działania podejmowane w ramach  programu „OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI”, oferują  zadania o różnym stopniu trudności, pozwalając zagłębić się w świat finansów, który jak doświadczyli sami uczniowie, tylko z pozoru zarezerwowany jest dla osób  dorosłych.

od-grosika_do_zlotowki
od-grosika_do_zlotowki_02
od-grosika_do_zlotowki_03
od-grosika_do_zlotowki_04
od-grosika_do_zlotowki_05
od-grosika_do_zlotowki_06
od-grosika_do_zlotowki_07
od-grosika_do_zlotowki_08
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8

 

Uśmiech nie tylko zdobi tego, kto się uśmiecha, ale podnosi na duchu tego, do kogo jest skierowany. Trzeba się więc uśmiechać jak najwięcej i oczywiście zadbać też o zewnętrzne piękno naszego uśmiechu. Jak to robić? Odpowiedź daje, realizowany przez Szkolne Koło PCK klas 1-3, program „Dziel się uśmiechem”. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym w zakresie higieny jamy ustnej. Podczas zajęć uczniowie poznają budowę zębów, ich funkcje, zasady mycia i dbania o uzębienie. Zapoznawani są z pracą stomatologa oraz sposobami zapobiegania próchnicy. Poznają wpływ diety na zdrowie zębów i uczą się zasad zdrowego odżywiania. Mogą również przystąpić znanego od lat „Klubu Wiewiórka”, którego legitymacje otrzymują w specjalnych zestawach materiałów. Wszystkie te działania prowadzą w efekcie do tego by, jak zachęca tytuł programu, często i bez oporów dzielić się uśmiechem, bo uśmiechu nigdy nam nie zabraknie.

dziel_sie_usmiechem_1-3
dziel_sie_usmiechem_1-3_intro
dziel_sie_usmiechem_1-3
dziel_sie_usmiechem_1-3_03
dziel_sie_usmiechem_1-3_04
dziel_sie_usmiechem_1-3_05
dziel_sie_usmiechem_1-3_06
dziel_sie_usmiechem_1-3_07
dziel_sie_usmiechem_1-3_08
dziel_sie_usmiechem_1-3_09
dziel_sie_usmiechem_1-3_10
dziel_sie_usmiechem_1-3_11
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

Wszystkim wychowawcom zależy na tym, aby wspierać rodziców w wychowaniu  dzieci na mądrych, szczęśliwych a także samodzielnych i twórczych ludzi. Wprowadzenie młodego pokolenia w świat wartości moralnych, jest niezwykle ważne, gdyż są one fundamentem dalszego życia. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, uczniowie naszej szkoły  z klas II A i III B, biorą udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym ”EMOCJA”. Realizując zadania zawarte w pięciu modułach; Kreatywność, Wyobraźnia, Moc słów, Równość, Oswajanie strachu,  dzieci uczą się,  że emocje, ich wyrażanie oraz  nauka języka emocji są bardzo ważne. Dostrzegają, iż pozwalają im  one zrozumieć nie tylko samych siebie lecz również drugą osobę. Przeprowadzając kolejne zadania przypisane do projektu sprzyjamy kształtowaniu u  dzieci postaw społecznych, rozbudzamy w nich wiarę w siebie oraz własne możliwości, wychowujemy do wartości takich jak wyrozumiałość, szacunek czy wrażliwość. Korzystamy przy tym z bogatego zaplecza dydaktycznego, dedykowanego poszczególnym modułom. 

projekt_emocje
projekt_emocje
projekt_emocje_02
projekt_emocje_02
projekt_emocje_03
projekt_emocje_03
projekt_emocje_04
projekt_emocje_04
projekt_emocje_05
projekt_emocje_05
projekt_emocje_06
projekt_emocje_06
projekt_emocje_07
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13