Uczniowie klasy 2b odwiedzili gabinet szkolnej Pani Higienistki. Pani Pielęgniarka opowiedziała dzieciom o swojej pracy, zapoznała z wyposażeniem gabinetu, z przyrządami służącymi do kontrolowania czynności życiowych człowieka. Przypomniała o potrzebie wykonywania badań profilaktycznych i innych sposobach dbania o swoje zdrowie.
Dzieci z zaciekawieniem uczestniczyły w spotkaniu, zadawały pytania, aktywnie włączały się do rozmowy.

wizyta_u_higienistki_2b_02
wizyta_u_higienistki_2b_03
wizyta_u_higienistki_2b_04
wizyta_u_higienistki_2b_05
Previous Next Play Pause
1 2 3 4

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Komisji Europejskiej od 2004 r. W Polsce od 2005 r. organizowany jest przez Polskie Centrum Programu Safer Internet, które tworzą państwowy instytut badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Głównym Partnerem DBI jest Fundacja Orange. W bieżącym roku obchodzimy go 8 lutego.
Jak co roku nasza szkoła włącza się w przygotowania do ogólnopolskich obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu! Dzień Bezpiecznego Internetu ma na celu przede wszystkim inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych, zaznajomienie rodziców, nauczycieli i wychowawców z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.
W naszej szkole uczniowie zaznajamiani są z problematyką bezpiecznego korzystania z Internetu w trakcie zajęć z wychowawcami, na lekcjach informatyki oraz na zajęciach świetlicowych. Swoją wiedzę będą poszerzać poprzez prezentację, grając w grę interaktywną, quizy czy wykreślanki.
Rodziców również zachęcamy do odwiedzenia strony www.saferinternet.pl i skorzystania z zawartych tam porad https://www.saferinternet.pl/pakiety-edukacyjne/dla-doroslych.html 
Pamiętajcie o bezpieczeństwie w Internecie każdego dnia!

Z ogromną radością informujemy, że klasa 3a znalazła się w gronie wyróżnionych w ogólnopolskim konkursie edukacyjnym „Szkolne Przygody Gangu Swojaków”!
Edukacja ekologiczna dzieci, jak żyć blisko natury i w zgodzie z nią jest niezwykle ważna. Uczniowie uczestnicząc w programie poznawali piękno ojczystej przyrody oraz gatunki zwierząt, które należy szczególnie chronić. W dobie mediów i Internetu szczególnie ważne jest uczenie dzieci odrywania wzroku od różnego rodzaju ekranów i życia w zgodzie z naturą oraz tego, że odkrywanie i poznawanie może być niezwykłą zabawą.
Uczestnicząc w programie uczniowie brali udział w lekcjach ze Swojakami oraz realizowali zadania przyrodnicze. Klasa wykonała też zadanie dla szkół podstawowych: Pracę zbiorową w formie mapy małej ojczyzny, na której zostali zaprezentowani bohaterowie programu – zagrożone gatunki.

konkurs_3a_biedronka
konkurs_3a_biedronka_02
konkurs_3a_biedronka_03
konkurs_3a_biedronka_04
konkurs_3a_biedronka_05
konkurs_3a_biedronka_06
konkurs_3a_biedronka_07
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7

W dniu 27 stycznia 2022 roku dwóch uczniów z naszej szkoły: Dominik Stec (kl. 5a) oraz Mateusz Hulak (kl. 8e) zmierzyło się z zadaniami konkursowymi na II etapie KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z HISTORII.
Z kolei dzień później czworo ósmoklasistów: Wiktor Bassara (kl. 8a), Maja Łyszczarz (kl. 8a), Zofia Bożek (kl. 8b) oraz Maja Ciepły (kl. 8a) rozwiązywało arkusz zadań na II etapie KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z GEOGRAFII.
ŻYCZYMY NASZYM UCZNIOM POWODZENIA W ZMAGANIACH KONKURSOWYCH!

„Koduj z Gigantami” to bezpłatne warsztaty z programowania dla dzieci i młodzieży, organizowane przez Gigantów Programowania w ramach ogólnopolskiej, społecznej akcji edukacyjnej. Motywem przewodnim warsztatów będą szyfry i zagadki.
Celem „Koduj z Gigantami” jest popularyzacja nauki programowania wśród uczniów szkół podstawowych i średnich, a honorowy patronat nad wydarzeniem objęli Ośrodek Rozwoju Edukacji, NASK oraz Prezydenci Miast.
Warsztaty odbędą się stacjonarnie, w naszej placówce w Rzeszowie 12, 13 i 19 lutego 2022 r. przy ul. Kolejowej 1 oraz online, technologii wirtualnych klas od 5 do 27 lutego 2022 r.
Dla Uczniów z Rzeszowa i sąsiednich miejscowości przygotowaliśmy:
klasy 1-3: programowanie w Scratch oraz Minecraft Education Edition
klasy 4-6: programowanie w Scratch oraz tworzenie aplikacji mobilnych w AppInventor
klasy 7-8: wstęp do programowania w C#
szkoła średnia: wstęp do programowania w C#
Bezpłatna rejestracja już trwa na stronie www.kodujzgigantami.pl