Martyna Michna z klasy 8a potwierdziła, że jest najlepsza z ortografii, zdobywając I miejsce w Powiatowym Konkursie Ortograficznym dla klas IV-VIII „Ortograficzny Omnibus”. Uczennicę do konkursu przygotowała pani Ewelina Sowa.
Przemysław Śliwa z klasy 7a zajął w tym konkursie III miejsce. Ucznia do konkursu przygotowała pani Krystyna Siuta.
Naszą szkołę reprezentowali również: Iliia Korotkov z klasy 6a i Lena Pisarek z klasy 6b. Uczniów do konkursu przygotowała pani Katarzyna Malicka.
Zmagania obyły się 28 listopada 2023 roku w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej.
Serdecznie gratulujemy laureatom i życzymy dalszych sukcesów!

ORTOGRAFICZNE_OMNIBUSY_2023_04
ORTOGRAFICZNE_OMNIBUSY_2023_05
ORTOGRAFICZNE_OMNIBUSY_2023_02
ORTOGRAFICZNE_OMNIBUSY_2023_06
ORTOGRAFICZNE_OMNIBUSY_2023
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLNYM KONKURSIE PLASTYCZNYM „OZDOBA BOŻONARODZENIOWA”.
REGULAMIN KONKURSU - POBIERZ

1. VII Ogólnopolski Konkurs Wielka Liga Czytelników to konkurs czytelniczy skierowany do uczniów klas 1–8 szkół podstawowych organizowany w roku szkolnym 2023/2024.
2. Udział w konkursie jest bezpłatny.
3. Konkurs jest organizowany w trzech kategoriach: 1) klasy 1–3 szkół podstawowych; 2) klasy 4–6 szkół podstawowych; 3) klasy 7–8 szkół podstawowych.
4. Strona internetowa konkursu: www.wielkaliga.pl 
Zgłoszenia do konkursu – uczestnicy
1. Uczniowie szkół podstawowych, którzy chcą wziąć udział w konkursie zgłaszają się do Koordynatora swojej placówki pani Marty Adamczyk.
2. Uczestnicy rejestrowani są na platformie WLC przez Koordynatorów Placówek na podstawie zgłoszenia udziału w konkursie zawierającego zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku uczestnika konkursu, podpisanych przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia. Warunkiem udziału ucznia w konkursie jest podanie indywidualnego adresu e-mail, koniecznego do aktywacji konta uczestnika na platformie WLC.
3. Każdy Uczestnik zarejestrowany przez Koordynatora Placówki otrzymuje wiadomość e-mail z dostępem do konta internetowego znajdującego się na platformie WLC. Na koncie tym będą umieszczone wyniki uczestnika wprowadzane przez Koordynatora.
Etap pierwszy konkursu – sprawności czytelnicze.
Etap pierwszy trwa do 1 marca 2024 r.
Uczestnicy pierwszego etapu zdobywają sprawności poprzez czytanie książek konkursowych z listy tytułów wybranych przez Koordynatora Placówki oraz rozwiązywanie przygotowanych do nich testów. Warunkiem koniecznym zaliczenia pierwszego etapu konkursu jest zdobycie minimum pięciu sprawności.
Testy do przeczytanych książek udostępnia uczestnikom konkursu Koordynator Placówki. Testy zawierają pytania dotyczące treści całej książki lub jej fragmentu, a także pytania interdyscyplinarne powiązane z treścią książki.
Dozwolona, a nawet wskazana jest wspólna praca dzieci z rodzicami/opiekunami. Rodzice/opiekunowie powinni wspierać dzieci podczas udziału w konkursie np. poprzez wspólne czytanie książek konkursowych, czy też zachęcanie do ich czytania, pomoc przy rozwiązywaniu testów polegającą na nakierowaniu młodych czytelników na właściwy tok myślenia czy odpowiednie źródło informacji. Rodzice/opiekunowie pomagają w rozwiązywaniu zadań, ale nie mogą wypełniać testu za dziecko.
W kolejnym etapie konkursu – teście półfinałowym, mogą wziąć udział wyłącznie ci uczestnicy konkursu, którzy zdobędą minimum 5 sprawności.
Zapraszam wszystkich chętnych do biblioteki szkolnej.

Uczennice z klasy 2b Ala Zakrzewska i Wiktoria Winiarska to prawdziwe akrobatyczne talenty. Dziewczynki zdobyły medale w Wojewódzkim Turnieju w Akrobatyce Sportowej organizowanym 26 listopada w Leżajsku:
I miejsce zajęła Ala Zakrzewska
II miejsce Wiktoria Winiarska
Serdecznie gratulujemy i życzymy sukcesów w następnych zawodach!!!

Realizując Ogólnopolski Program Edukacyjny „Trzymaj Formę” klasa 4B podczas ostatniej godziny wychowawczej miała okazję sprawdzić swoje wiadomości z zakresu właściwej diety oraz wartości energetycznych poszczególnych posiłków. Dzięki przygotowanej przez wychowawcę klasy prezentacji multimedialnej uczniowie mogli pogłębić swoja wiedzę o prawidłowy wybór produktów zawierających właściwe składniki odżywcze oraz porównać składniki mineralne zawarte w wodach poszczególnych producentów. Scenariusz zajęć był naprawdę interesujący, dzieci korzystając z ulotek sklepowych wycinały produkty, które powinny znaleźć się na Talerzu Zdrowia, a następnie przyklejały je na papierowych talerzykach, które stały się najwymowniejszym symbolem zdrowych posiłków.
Wspólna integracja zaowocowałam piękną dekoracją na dolnym korytarzu, do której swoje prace dołączyli także uczniowie klasy 3a, którzy o zasadach zdrowego odżywiania również uczyli się na świetlicy pod okiem p. D. Chmaj.
Warto dodać, że dziewczynki z klasy 4b przygotowały również cenne informacje dotyczące kaloryczności poszczególnych posiłków w gablotce szkolnej dla całej społeczności szkolnej.
A oto jak poprzez zabawę chłonęliśmy wiedzę o odpowiednim komponowaniu posiłków.

trzymaj_forme_co_jesc_4b
trzymaj_forme_co_jesc_4b_13
trzymaj_forme_co_jesc_4b_05
trzymaj_forme_co_jesc_4b_07
trzymaj_forme_co_jesc_4b_08
trzymaj_forme_co_jesc_4b_09
trzymaj_forme_co_jesc_4b_10
trzymaj_forme_co_jesc_4b_11
trzymaj_forme_co_jesc_4b_12
trzymaj_forme_co_jesc_4b_04
trzymaj_forme_co_jesc_4b_03
trzymaj_forme_co_jesc_4b_02
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12