W myśl często powtarzanego porzekadła ; „Czego Jaś się nie nauczy, Jan nie będzie umiał”,  w naszej szkole realizowany jest projekt edukacyjny „OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI”. Jest to zadanie, którego celem jest  kształtowanie odpowiedniego podejścia do pieniędzy u dzieci już od najmłodszych  lat. Uczniowie klas trzecich, którzy są beneficjentami projektu, nabywają umiejętności gospodarowania środkami materialnymi, ustalania priorytetów przy ich wydawaniu i oszczędzaniu. Nabywają również wiedzę o finansowych aspektach niebezpiecznych zdarzeń. Działania podejmowane w ramach  programu „OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI”, oferują  zadania o różnym stopniu trudności, pozwalając zagłębić się w świat finansów, który jak doświadczyli sami uczniowie, tylko z pozoru zarezerwowany jest dla osób  dorosłych.

od-grosika_do_zlotowki
od-grosika_do_zlotowki_02
od-grosika_do_zlotowki_03
od-grosika_do_zlotowki_04
od-grosika_do_zlotowki_05
od-grosika_do_zlotowki_06
od-grosika_do_zlotowki_07
od-grosika_do_zlotowki_08
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8

 

Wszystkim wychowawcom zależy na tym, aby wspierać rodziców w wychowaniu  dzieci na mądrych, szczęśliwych a także samodzielnych i twórczych ludzi. Wprowadzenie młodego pokolenia w świat wartości moralnych, jest niezwykle ważne, gdyż są one fundamentem dalszego życia. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, uczniowie naszej szkoły  z klas II A i III B, biorą udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym ”EMOCJA”. Realizując zadania zawarte w pięciu modułach; Kreatywność, Wyobraźnia, Moc słów, Równość, Oswajanie strachu,  dzieci uczą się,  że emocje, ich wyrażanie oraz  nauka języka emocji są bardzo ważne. Dostrzegają, iż pozwalają im  one zrozumieć nie tylko samych siebie lecz również drugą osobę. Przeprowadzając kolejne zadania przypisane do projektu sprzyjamy kształtowaniu u  dzieci postaw społecznych, rozbudzamy w nich wiarę w siebie oraz własne możliwości, wychowujemy do wartości takich jak wyrozumiałość, szacunek czy wrażliwość. Korzystamy przy tym z bogatego zaplecza dydaktycznego, dedykowanego poszczególnym modułom. 

projekt_emocje
projekt_emocje
projekt_emocje_02
projekt_emocje_02
projekt_emocje_03
projekt_emocje_03
projekt_emocje_04
projekt_emocje_04
projekt_emocje_05
projekt_emocje_05
projekt_emocje_06
projekt_emocje_06
projekt_emocje_07
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

 

Szanowni Uczniowie i Rodzice,
Zdrowe śniadanie w kilka minut, oczywiście….
O tym właśnie przekonali się nasi uczniowie podczas wspaniałej zabawy przygotowując dla siebie wspaniałe i odżywcze śniadania. W dniu 12 lutego wszyscy nasi podopieczni wraz z wychowawcami wzięli udział w pięknej akcji promującej zdrowie na talerzu podczas wspólnego śniadania. Akcja ta miała na celu zwiększenie świadomości na temat zdrowego odżywiania i roli śniadania w diecie dziecka. Wspólnie przygotowany posiłek i spożyty przed ekranem komputera, sprawił naszym uczniom mnóstwo radości i przyjemności z samodzielnego przygotowywania tego posiłku. Prezentowane śniadanka w postaci kolorowych kanapek, musów, owsianek z owocami i sałatek potwierdziły, że nasi uczniowie w pełni potrafią zadbać o swoje zdrowie, używając produktów zapewniających ich energię na cały dzień!
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA GALERII ZDJĘĆ

5a
5b
6a_1
6a_2
6c
6d
7a
7b_1
7b_2
7d
7e
8a
8b
8c
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

 

W Walentynki przekazujemy sobie dowody sympatii. Tak było i u nas, w klasie 3a. Ten dzień upłynął dzisiaj w kolorach czerwieni i atmosferze przyjaźni. A wszystko to za sprawą przepięknych karteczek - serduszek, które dla całej klasy i Pani przygotowała nasza koleżanka LENA.
DZIĘKUJEMY KLASOWEMU AMORKOWI!!!
Pamiętajmy o tym, że "miłe gesty", "miłe słówka" poprawiają humor i ułatwiają relacje między nami.

walentynki_2021
walentynki_2021_02
Previous Next Play Pause
1 2

 

10 stopni mrozu i śnieg po kolana to coś, co dzieci lubią najbardziej. Uczniowie klas trzecich w ubiegły piątek próbowali swych sił na nartach biegowych. Mimo wielu wywrotek i bliskich kontaktów ze śniegiem, wszyscy uczestnicy zajęć prowadzonych w ramach ministerialnego programu propagowania sportów zimowych, opanowali podstawy techniki poruszania się na nartach biegowych. Zaczerwienione z mrozu i wysiłku twarze to dodatkowa korzyść z tego super spędzonego czasu na świeżym, zimowym powietrzu. 

narty_2021
narty_2021_02
narty_2021_03
narty_2021_04
narty_2021_05
narty_2021_07
narty_2021_08
narty_2021_09
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8