Warsztaty na uniwersytecie
20.04.2018r. uczniowie klasy Va pojechali na Zalesie, gdzie mieści się Wydział Biologiczno – Rolniczy Uniwersytetu Rzeszowskiego. Z okazji Dnia Wydziału obejrzeli wystawy, spróbowali swoich sił w różnorodnych quizach, a wreszcie uczestniczyli w warsztatach prowadzonych przez rzeszowskich naukowców. Zajęcia pt. „Niezwykłe zdolności czerwonej kapusty” i „Ile tęczy w glebie” dały dzieciom szansę wzbogacenia wiedzy poprzez wykonywanie doświadczeń. | ||
Szkolna wystawa wytworów z surowców wtórnych.
W dniu 20.04.2018 z okazji Światowego Dnia Ziemi zorganizowano szkolną wystawę wytworów z surowców wtórnych, których autorami byli uczniowie z klas piątych naszej szkoły. Prace zostały wykonane z rozmaitych materiałów (tekturowe pudełka, folie aluminiowe, plastikowe opakowania, styropian, papier, nakrętki, itp.). Rzeźby wzbudziły duże zainteresowanie, były inspirujące dla innych uczniów, jak możemy wykorzystać na pozór niepotrzebne materiały, których jest coraz więcej wokół nas. Organizatorem wystawy była pani Jolanta Nowicka. | ||
Kids & Diabetes in School
Uczniowie klas trzecich wzięli udział w projekcie Kids & Diabetes in School. Celem projektu jest podnoszenie poziomu | ||
Warsztaty - ptaki wokół nas.
19 kwietnia klasa 3b została zaproszona do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej filia nr 10 na warsztaty o ptakach przygotowane przez p. Katarzynę Ruszałę. Podczas zajęć uczniowie mogli się dowiedzieć o gatunkach różnych ptaków, które można spotkać w naszym kraju. Wypełniali karty pracy na których rozpoznawali ptaki naszych okolic. Interesującym elementem dla uczniów była prezentacja sztucznych ptaków połączona z ich odgłosami. Po tak ciekawych zajęciach ze śpiewem wróciliśmy do szkoły. | ||
Klasa 1a i 3b na wystawie interaktywnej.
Uczniowie klasy 1a i 3b w dniu 17 kwietnia zwiedzili wystawę organizowaną przez Uniwersytet Rzeszowski i Stowarzyszenie Explores. Ekspozycja składała się z kilkunastu eksponatów prezentujących zagadnienia z różnych dziedzin wiedzy, które przybliżały uczniom wiedzę z matematyki, biologii i fizyki. Wśród prawie 20 stanowisk znaleźliśmy zarówno modele anatomiczne jak i ukazujące zjawiska fizyczne. Wszystkie eksponaty wymagały aktywności uczniów, a wiele z nich to prawdziwe zagadki wymagające logicznego myślenia i wyobraźni. | ||